Bakan Yardımcısı Birpınar: “En sıcak yıl açık ara 2022”

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakan Yardımcısı Mehmet Emin Birpınar, "Sıcaklıklar mevsim normallerinin çok üzerinde. Hiç hayra alamet değil....

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakan Yardımcısı Mehmet Emin Birpınar, "Sıcaklıklar mevsim normallerinin çok üzerinde. Hiç hayra alamet değil. 2022 en sıcak yıl açık ara. İklim değişikliği dünyamızı vurmaya devam ediyor" dedi.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakan Yardımcısı ve Türkiye İklim Değişikliği Başmüzakerecisi Prof. Dr. Mehmet Emin Birpınar, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda sıcaklıkların mevsim normallerinin çok üzerinde olduğunu belirterek, "Avrupa'da kar yok. Kayak merkezleri kapanıyor. Türkiye'de de kayak merkezlerinde kar yok. Suni kar yapılıyor. Sıcaklıklar mevsim normallerinin çok üzerinde. Hiç hayra alamet değil. 2022 en sıcak yıl açık ara. İklim değişikliği dünyamızı vurmaya devam ediyor" ifadelerini kullandı.

Birpınar, daha önce de sosyal medya hesabından hava sıcaklıklarıyla ilgili uyarılarda bulunmuş, böyle giderse metropol şehirlerde büyük su krizleri olabileceğine dikkat çekmişti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı