Bakan Turhan'dan deprem için "geçmiş olsun" mesajı

ANKARA (AA) - Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, Elazığ'ın Sivrice ilçesinde meydana gelen depreme ilişkin Twitter hesabından geçmiş olsun mesajı...

ANKARA (AA) - Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, Elazığ'ın Sivrice ilçesinde meydana gelen depreme ilişkin Twitter hesabından geçmiş olsun mesajı yayımladı.

Bakan Cahit Turhan, paylaşımında, "Elazığ'da meydana gelen ve çevre illerimizde de hissedilen deprem dolayısıyla tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun. Ne yazık ki üzücü haberler de geliyor. Hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet, yaralılara acil şifalar diliyorum." ifadesini kullandı.




Ekonomi Haberleri

259 MİLYONLUK ÜLKENİN ELEKTRİĞİNİ TÜRKİYE DAĞITACAK
"ELEKTRİK DAĞITIMINDA EN AZ 50 MİLYAR DOLARLIK YATIRIM İHTİYACI VAR"
YARGITAY’DAN İŞ SÖZLEŞMELERİ İÇİN ÖNEMLİ KARAR
TEK SAHADA HEDEF 20 MİLYON METREKÜP
NATO'DAN BÜYÜK ÖVGÜ