Bakan Tüfenkci, çalıştay ve eğitim programına katıldı

ANKARA (AA) - Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, Kızılcahamam ilçesinde düzenlenen çalıştay ve eğitim programına katıldı. İlçedeki bir otelde...

ANKARA (AA) - Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, Kızılcahamam ilçesinde düzenlenen çalıştay ve eğitim programına katıldı.

İlçedeki bir otelde 9-12 Kasım'da düzenlenen, "Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Hukuk Müşavirliği Hukuk Grup Başkanları ve Hukuk Büroları Sorunları, Çözüm Önerileri Çalıştayı ve Eğitim Programı" devam ediyor.

Bakan Tüfenkci, programda yaptığı konuşmada, çalıştay ve eğitim programının faydalı geçeceğine inandığını söyledi.

Tüfenkci, daha sonra ilçeden ayrıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL