Bakan Soylu, Bangladeşli mevkidaşı Han ile görüştü

Görüşmede, göç, güvenlik ve ikili ilişkiler ele alındı

ANKARA (AA) - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Bangladeş İçişleri Bakanı Asaduzzaman Han ile görüştü.

Bakan Soylu, Bangladeşli mevkidaşı Han'ı Bakanlık girişinde resmi törenle karşıladı. Han'ın şeref defterini imzalamasının ardından görüşmeye geçildi.

Soylu'nun makam odasında gerçekleşen görüşme, görüntü alınmasının ardından basına kapalı devam etti.

Görüşmede göç, güvenlik ve ikili ilişkilerin ele alındığı öğrenildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu