Bakan Selçuk, şoförlerle kahvaltı yaptı

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, Bakanlık merkez teşkilatında çalışan şoförlerle kahvaltıda bir araya geldi

ANKARA (AA) - Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, Bakanlık merkez teşkilatında görev yapan şoförlerle kahvaltı yaptı.

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Garaj Amirliğindeki çardakta gerçekleştirilen kahvaltıda şoförlerle sohbet eden Selçuk, "kurumun aynası" olarak değerlendirdiği şoförlere ayrı bir değer verdiğini belirtti.

Şoförler de ziyaretten memnuniyet duyduklarını ifade ederek, Bakan Selçuk'a teşekkürlerini bildirdi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu