Bakan Murat Kurum, depremde hasar gören binanın yıkım çalışmasına katıldı

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, 5,9 büyüklüğündeki depremin meydana geldiği Düzce'de hasar gören 3 katlı binanın yıkım...

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, 5,9 büyüklüğündeki depremin meydana geldiği Düzce'de hasar gören 3 katlı binanın yıkım çalışmasına katıldı.

Merkez üssü Düzce'nin Gölyaka ilçesi olan 5,9 büyüklüğündeki depremin ardından "acil yıkım" kararı verilen binalarda yıkım çalışmaları devam ediyor. Bu çerçevede, Kültür Mahallesi Postane Sokak'taki 2 dükkan ve 6 dairenin bulunduğu 3 katlı binada da yıkım çalışmaları başladı. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum yıkım çalışmalarına katılarak, incelemelerde bulundu.

Güvenlik önlemlerinin alındığı bölgede ekiplerin çalışmaları sürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı