Bakan Kurum'un sevinci: Kendi başlattı son durumu görüp gözünün arkada kalmadığını gördü

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Adana Şambayat TOKİ konutlarına yerleşen depremzedeleri ziyaret etti.

Depremzede aileler ile yeni evlerinde bir araya gelen Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, vatandaşlarla sohbet etti.

Bazı vatandaşlar Kurum ile mutluluklarını balkonlardan selamlaşarak paylaşırken, Bakan Kurum yetkililerden bilgi alarak site ve alanla ilgili bir takım incelemelerde bulundu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın mezuniyet gururu
Ankara CHP'den istifa edecek mi? Mansur Yavaş resmen açıkladı
KONYA'DA NELER OLACAK?
CHP'DE AĞBABA PANİĞİ
CHP'Yİ KAPIDA BEKLEYEN TEHLİKE