Bakan Koca kovid vakası yüksek 11 ilin sağlık müdürüyle toplantı yaptı    

Sağlık Bakanı Koca, 11 ilin sağlık müdürleriyle ayrı ayrı videokonferans yöntemiyle görüşerek, illerdeki son durum, filyasyon ekiplerinin performansı, erken ilaç kullanımı ve takibiyle, alınması gereken ek tedbirleri değerlendirdi

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 11 ilin sağlık müdürleriyle ayrı ayrı videokonferans yöntemiyle görüştü.   

Bakan Koca sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “11 İlimizin sağlık müdürleriyle ayrı ayrı video konferans görüşmesi yaptık. İllerimizin durumu, filyasyon ekiplerinin performansı, erken ilaç kullanımı ve takibiyle, bu illerimizde alınması gereken ek tedbirleri konuştuk. İki gücümüz var: Tedbir, tedavi. Gücümüzü kullanalım” dedi. 

Sağlık Haberleri

İnme Tedavisine Doğal Umut: Robinin Bileşiği Araştırılacak
Kanser Tedavisinde Umudun Bilimsel Sınırı: 3 Kritik Soru
Evde Sağlıkta Yeni Dönem: Palyatif Bakım Hizmetleri Yeniden Düzenlendi
Yaz Aylarında Çocuk Sağlığını Korumak İçin 5 Kritik Uyarı
Gözünüzü korumaya çalışırken iyice bozmayın