Bakan Kılıç'tan Fikret Orman'a tebrik telefonu

ANKARA (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Beşiktaş'ın Spor Toto Süper Lig'deki şampiyonluğu nedeniyle kulüp başkanı Fikret Orman'ı...

ANKARA (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Beşiktaş'ın Spor Toto Süper Lig'deki şampiyonluğu nedeniyle kulüp başkanı Fikret Orman'ı tebrik etti.

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre Kılıç, 2016-2017 sezonunun bitimine bir hafta kala Gaziantep deplasmanında şampiyonluğunu ilan eden Beşiktaş'ın başkanı Orman'ı telefonla arayarak şahsında kulüp yönetimini, teknik heyeti ve futbolcuları kutladı.

AA

Spor Haberleri

Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı