Bakan Kılıç, Sivasspor ve Evkur Yeni Malatyaspor'u kutladı

İSTANBUL (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, TFF 1. Lig'de 2016-2017 sezonunu şampiyon tamamlayarak Spor Toto Süper Lig'e yükselen Sivasspor...


İSTANBUL (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, TFF 1. Lig'de 2016-2017 sezonunu şampiyon tamamlayarak Spor Toto Süper Lig'e yükselen Sivasspor ile ikinci sırada yer alan Evkur Yeni Malatyaspor'u tebrik etti.

Bakan Kılıç, yayımladığı kutlama mesajında şu ifadeleri kullandı:

"TFF 1. Lig 2016-2017 sezonunda gösterdiği başarılı performansla Spor Toto Süper Lig'e yükselen Sivasspor'u kutluyorum. Başarıda emeği geçen futbolcuları, teknik ekibi, yönetimi ve kırmızı-beyazlı camiayı tebrik ediyorum. Sivasspor'a yeni sezonda mücadele edecekleri Spor Toto Süper Lig'de başarılar diliyorum. Ligi ikinci sırada bitirerek Spor Toto Süper Lig'e yükselen Evkur Yeni Malatyaspor'u da tebrik ediyor, Spor Toto Süper Lig'de başarılar diliyorum."

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL