Bakan Kılıç, Eryaman TOHM'daki sporcuları ziyaret etti

ANKARA (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, hazırlıklarını Eryaman'daki Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi'nde (TOHM) sürdüren sporcuları ziyaret etti.Bakanlıktan yapılan...

ANKARA (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, hazırlıklarını Eryaman'daki Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi'nde (TOHM) sürdüren sporcuları ziyaret etti.

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre, Bakan Kılıç, Eryaman'daki merkezde antrenman yapan gençlerle tek tek sohbet etti.

Kılıç, sporculara, çalışmaların nasıl gittiğini ve merkezden memnun olup olmadıklarını sordu. Bakan Kılıç'ın ziyaretinden duydukları memnuniyeti dile getiren sporcular da TOHM sayesinde başarılarının artacağını ifade ettiler.

Daha sonra Akif Çağatay Kılıç, sporcularla toplu fotoğraf çektirdi.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?