Bakan Kaya'dan gazinin eşine ziyaret

Bakan Kaya, 15 Temmuz gazisi Semih Sağlam'ın doğum yapan eşini hastanede ziyaret etti

İSTANBUL (AA) - Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya, 15 Temmuz gazisi Semih Sağlam'ın doğum yapan eşi Ayşe Sağlam'ı ziyaret etti.

Kaya, Ümraniye'deki programlarının ardından Okmeydanı'ndaki Türkiye Hastanesi'ne geldi.

Anne Sağlam'la bir süre sohbet eden Kaya, bebeğin sağlık durumu hakkında bilgi aldı. Burak bebeğe sağlıklı bir ömür dileyen Kaya, "Allah analı babalı büyütsün. Babası gibi kahraman ve bu millete hayırlı hizmetler yapacak bir evlat olsun. Rabbim hep güzel günler göstersin. Burak ülkemiz için de hayırlar getirsin." dedi.

Kaya, ziyarette Burak bebeğe altın hediye etti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu