Bakan Kasapoğlu’ndan Milli Motosikletçilere tebrik

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Supersport 300 Şampiyonası'nda Dünya üçüncüsü olan Bahattin Sofuoğlu ile Dünya Superbike Şampiyonası'nda...

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Supersport 300 Şampiyonası'nda Dünya üçüncüsü olan Bahattin Sofuoğlu ile Dünya Superbike Şampiyonası'nda Dünya dördüncüsü olan Toprak Razgatlıoğlu'nu kutladı.

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, hafta sonu yapılan yarışmalarda başarılı dereceler alarak sezonu dünya üçüncüsü ve dördüncüsü olarak tamamlayan milli motosikletçiler Bahattin Sofuoğlu ve Toprak Razgatlıoğlu'nu kutladı.

Milli motorsikletçiler için bir tebrik mesajı yayımlayan Bakan Kasapoğlu, mesajında şu ifadelere yer verdi:

"Supersport 300 Şampiyonası'nda dünya üçüncüsü olan Milli motosikletçi Bahattin Sofuoğlu ile Dünya Superbike Şampiyonası'nın Portekiz ayağındaki yarışlarda da podyumda yer alarak dünya dördüncüsü olan milli motosikletçimiz Toprak Razgatlıoğlu'nu yürekten kutluyorum. Genç sporcularımız kazandıkları başarılarla bizleri gururlandırmaya devam ediyorlar. Ülkemizin sporda "marka ülkesi" olması yolunda attığımız adımların sonuçlarını görmek memnuniyet verici. Sporcularımız başta olmak üzere bu başarılarda emeği geçen herkesi tüm kalbimle tebrik ediyor, gelecekte çok daha büyük başarıları kazanmalarını canı gönülden temenni ediyorum."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de