Bakan Kasapoğlu'ndan genç basketbolculara tebrik

ANKARA (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Avrupa 18 Yaş Altı Erkekler Basketbol Şampiyonası'nda ikinci olan milli takımı kutladı.Bakanlıktan...


ANKARA (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Avrupa 18 Yaş Altı Erkekler Basketbol Şampiyonası'nda ikinci olan milli takımı kutladı.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, Kasapoğlu'nun şu ifadelerine yer verildi:

"Yunanistan'da düzenlenen Avrupa 18 Yaş Altı Erkekler Basketbol Şampiyonası'nda ikinci olarak önemli bir başarıya imza atan milli takımımızı kutluyorum. Şampiyonanın finalinde İspanya'ya karşı büyük bir mücadele ortaya koyan millilerimiz, parkede sergilediği takım ruhuyla bizleri gururlandırdı. Genç kardeşlerimin ilerleyen yıllarda kazanacakları başarılarla '12 Dev Adam' efsanesini en güzel şekilde yaşatacağına yürekten inanıyor, başarıda emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum."

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL