Bakan Kasapoğlu'ndan Galatasaray'a tebrik

İSTANBUL (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Akhisarspor'u 3-1 yenerek kupayı kazanan Galatasaray'ı...


İSTANBUL (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Akhisarspor'u 3-1 yenerek kupayı kazanan Galatasaray'ı tebrik etti.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, Kasapoğlu'nun şu ifadelerine yer verildi:

"2018-2019 sezonu Ziraat Türkiye Kupası Finalinde Akhisarspor'u yenerek kupanın sahibi olan Galatasaray Kulübü'nü tebrik ediyorum. Türkiye Kupası'nı 18. kez müzesine götürme başarısını gösteren futbolcular başta olmak üzere, teknik heyeti, yönetimi ve sarı-kırmızılı camiayı kutluyorum. Kupada üst üste iki kez final oynama başarısı gösteren Akhisarspor'u da tebrik ediyorum."


Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL