Bakan Kasapoğlu’ndan ’Evde kal’ videosu

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, sosyal medya hesabından, "Evinde olduğunda hep kazandın, yine kazanacaksın" başlığıyla bir "Evde...

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, sosyal medya hesabından, "Evinde olduğunda hep kazandın, yine kazanacaksın" başlığıyla bir "Evde kal" videosu yayımladı.

Korona virüs salgınından korunmak amacıyla yetkililer, vatandaşlara gerekmedikçe evlerinden çıkmamaları yönünde çağrı yapıyor. Bu bağlamda Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu'ndan da bir video geldi. Bakan Kasapoğlu'nun paylaştığı "Evde kal" videosunda, A Milli Futbol Takımı'nın, EURO 2020 Elemeleri'nde evinde oynadığı maçlarda hiç mağlup olmamasına dikkat çekildi ve "Evinde olduğunda hep kazandın, yine kazanacaksın" başlığı atıldı.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de