Bakan Kasapoğlu'ndan Beşiktaş Mogaz'a tebrik

İSTANBUL (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Hentbol Erkekler Türkiye Kupası'nı kazanan Beşiktaş Mogaz'ı tebrik etti.Bakanlıktan...


İSTANBUL (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Hentbol Erkekler Türkiye Kupası'nı kazanan Beşiktaş Mogaz'ı tebrik etti.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, Kasapoğlu'nun şu ifadelerine yer verildi:

"Hentbol Erkekler Türkiye Kupası finalinde SELKA Eskişehir Hentbol'u 22-21 mağlup eden Beşiktaş Mogaz'ı kutluyorum. Son 6'sı üst üste olmak üzere şimdiye kadar 14 kez kupanın sahibi olan Beşiktaş Mogaz hentbol takımının başta oyuncular olmak üzere, teknik ve idari heyetini tebrik ediyorum."

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi