Bakan Kasapoğlu, Galatasaray taraftarlarına yapılan saldırıyı kınadı

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Galatasaray'ın UEFA Şampiyonlar Ligi A Grubu'nda Paris Saint-Germain ile oynadığı karşılaşma öncesi sarı-kırmızılı taraftarlara yönelik saldırıyı kınadı.

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Galatasaray'ın UEFA Şampiyonlar Ligi A Grubu'nda Paris Saint-Germain ile oynadığı karşılaşma öncesi sarı-kırmızılı taraftarlara yönelik saldırıyı kınadı.

Kasapoğlu, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, şu ifadeleri kullandı:

"Temsilcimiz Galatasaray Spor Kulübünü desteklemek için Paris'te bulunan vatandaşlarımıza yönelik, fair play ruhuna hiç yakışmayacak şekilde gerçekleştirilen çirkin saldırıyı kınıyorum. Paris Büyükelçimizle görüşmelerimizi yaptık. Gerekli bütün adımları ivedilikle atacağız."

 

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi