Bakan Kasapoğlu, Ampute Milli Futbol Takımı'nı kutladı

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu: "Teşekkürler milli takım"

ANKARA (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, dünya ikincisi Ampute Milli Futbol Takımı'nı tebrik etti.

Bakan Kasapoğlu, yaptığı açıklamada, Meksika'da düzenlenen Dünya Kupası'nın finalinde, normal süresi golsüz berabere biten maçın sonunda Angola'ya penaltılarda 5-4 yenilerek kupayı 2. sırada tamamlayan milli takımı kutladı.

Bakan Kasapoğlu, "Teşekkürler milli takım. Büyük bir azim ve kararlılıkla mücadele ettikleri Dünya Kupası'nda ikinci olan Ampute Milli Futbol Takımımızı yürekten tebrik ediyorum." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL