Bakan Işıkhan: “Kısmı uzlaşmayla 11 hizmet kolunda imzalarımızı attık”

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 7. Dönem Kamu Toplu Sözleşmesi dördüncü toplantısı sonrası "Kısmı uzlaşmayla 11 hizmet kolunda...

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 7. Dönem Kamu Toplu Sözleşmesi dördüncü toplantısı sonrası "Kısmı uzlaşmayla 11 hizmet kolunda imzalarımızı attık" açıklamasında bulundu.

Bakan Işıkhan 7. Dönem Kamu Toplu Sözleşmesi dördüncü toplantısı sonrası basın mensuplarına açıklamada bulundu. Işıkhan, "Kısmı uzlaşmayla 11 hizmet kolunda imzalarımızı attık. Tüm kamu görevlilerimize hayırlı olsun. Memur emeklilerimize ve ailelerine hayırlı olmasını diliyorum. Allah utandırmasın. Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde Türkiye Yüzyılı'na yakışan bir süreç içerisinde çalışanlarımızı enflasyona ezdirmedik" şeklinde konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın mezuniyet gururu
Ankara CHP'den istifa edecek mi? Mansur Yavaş resmen açıkladı
KONYA'DA NELER OLACAK?
CHP'DE AĞBABA PANİĞİ
CHP'Yİ KAPIDA BEKLEYEN TEHLİKE