Bakan Işıkhan: “6 Şubat’taki depremlerden zarar gören illerimize bugüne kadar 8,5 milyar TL destek verdik”

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, "6 Şubat'ta meydana gelen depremlerden zarar gören illerimize bugüne kadar, birçok kalemde 8,5 milyar...

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, "6 Şubat'ta meydana gelen depremlerden zarar gören illerimize bugüne kadar, birçok kalemde 8,5 milyar TL destek verdik" dedi.

Bakan Işıkhan, sosyal paylaşım sitesi Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "6 Şubat'ta meydana gelen depremlerden zarar gören illerimize bugüne kadar İşbaşı Eğitim Programları, Toplum Yararına Program, Nakdi Ücret Desteği, Kısa Çalışma Ödeneği, İşsizlik Ödeneği gibi birçok kalemde 8,5 milyar TL destek verdik. Depremlerin izlerini silmek ve bölgede toparlanmayı hızlandırmak için çalışmaya devam edeceğiz" ifadelerine yer verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın mezuniyet gururu
Ankara CHP'den istifa edecek mi? Mansur Yavaş resmen açıkladı
KONYA'DA NELER OLACAK?
CHP'DE AĞBABA PANİĞİ
CHP'Yİ KAPIDA BEKLEYEN TEHLİKE