Bakan Gül'den Vali Şahin'e ziyaret

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül ve yardımcıları, Ankara Valisi Vasip Şahin'e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu

ANKARA (AA) - Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, göreve yeni başlayan Ankara Valisi Vasip Şahin'i ziyaret etti.

Ankara Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, yardımcılarıyla Valiliğe gelen Bakan Gül, Vali Şahin'e hayırlı olsun dileklerini iletti.

Şahin de ziyaretinden dolayı Gül'e teşekkür etti.

Bakan Gül, Şahin ile bir süre sohbet ettikten sonra valilik özel defterini imzaladı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu