Bakan Fahrettin Koca'dan son dakika açıklaması

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca Twitter'da yaptığı açıklamada, Gebze'de günlük 5.000 test kapasiteli bir laboratuvar kurulduğunu duyurdu.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter'dan yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

Normalleşme sürecinde sanayi üretiminin, COVID-19 tedbirlerine uygun, güvenle devamı için çalışmalarımızı başlattık. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığımız ve Kocaeli Sanayi Odası’nın organizasyon desteğiyle Gebze'de, günlük 5.000 test kapasiteli bir laboratuvar kurduk. Devamı gelecek.

Politika Haberleri

CHP’de Deprem: İki İl Yönetimi Görevden Alındı
"TÜRK MİLLETİNE AYAR VEREMEZSİNİZ"
SON ANKET YAYINLANDI
12. YARGI PAKETİ NELERİ DEĞİŞTİRECEK
Adalet Bakanlığı'ndan Organize Suç Örgütlerine Sıkı Takip