Bakan Ersoy'dan Dünya Radyo Günü mesajı

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy:- "Radyo, tiyatrodan müziğe, haberden eğlenceye birçok alanda kültürel hayatımızın vazgeçilmezi olmuştur"

ANKARA (AA) - Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Dünya Radyo Günü'nü kutladı.

Ersoy, 13 Şubat Dünya Radyo Günü dolayısıyla Twitter hesabından paylaşımda bulundu.

Radyonun, insanların hayatına girdiği günden bugüne değerini hiç yitirmediğini belirten Ersoy, "Radyo, tiyatrodan müziğe, haberden eğlenceye birçok alanda kültürel hayatımızın vazgeçilmezi olmuştur." ifadesini kullandı.

Ersoy, radyo emekçileri ve dinleyicilerinin Dünya Radyo Günü'nü tebrik etti.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL