Bakan Ersoy, medya temsilcileriyle buluştu

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy:- "Yaptığımız detaylı faaliyetlerle ilgili düzenli bilgilendirme toplantıları yapacağız"

ANKARA (AA) - Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, gazete ve televizyonların Ankara temsilcileriyle bir araya geldi.

JW Marriott Hotel'de gerçekleştirilen toplantının açılışında bir konuşma gerçekleştiren Ersoy, bu buluşmanın bir tanışma toplantısı olduğunu ifade etti.

Ersoy, "Daha sonra ilerleyen tarihlerde, ekim ayı itibarıyla yaptığımız detaylı faaliyetlerle ilgili düzenli bilgilendirme toplantıları da yapacağız." şeklinde konuştu.

Toplantı, görüntü alınmasının ardından basına kapalı devam etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL