Bakan Ersoy Antalya'da bayramlaşma programına katıldı

ANTALYA (AA) - Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Antalya'da bayramlaşma programına katıldı.Bakan Ersoy, Antalya Valiliğinde düzenlenen bayramlaşma...

ANTALYA (AA) - Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Antalya'da bayramlaşma programına katıldı.

Bakan Ersoy, Antalya Valiliğinde düzenlenen bayramlaşma programında Antalya Valisi Münir Karaloğlu ile protokol üyeleri ve davetlilerin bayramını kutladı.

Programa Antalya Garnizon Komutanı Piyade Albay Tahir Savran, AK Parti Antalya Milletvekilleri Mustafa Köse, Atay Uslu, CHP Antalya Milletvekilleri Çetin Osman Budak, Rafet Zeybek, MHP Antalya Milletvekili Abdurrahman Başkan, kamu kurum müdürleri ve sivil toplum örgütlerinin temsilcileri katıldı.

Bayramlaşmanın ardından davetlilere ikramda bulunuldu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL