Bakan Eroğlu'nun kabulü

Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu, Meksika'nın Ankara Büyükelçisi Tello'yu kabul etti

ANKARA (AA) - Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, Meksika'nın Ankara Büyükelçisi Bernardo Cordova Tello'yu kabul etti.

Bakan Eroğlu, makamında gerçekleşen kabulde, Meksika'yı çok sevdiklerini, dolayısıyla iki ülke arasındaki iş birliğini geliştirmeyi arzu ettiklerini söyledi.

Özellikle orman, su işleri, doğa koruma ve milli parklar ile meteoroloji konularında Meksika hükümeti ve ilgili bakanlıklarla her türlü iş birliğine açık olduklarını belirten Eroğlu, "Türkiye ve Meksika arasındaki iş birliğini daha geliştireceğiz." diye konuştu.

Büyükelçi Tello da ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL