Bakan Dönmez'den Elazığ depremine ilişkin açıklama:

"Bölgedeki elektrik ve gaz arzında herhangi bir sıkıntı yaşanmaması için ekiplerimiz gerekli çalışmalarını sahada yürütüyor"

ANKARA (AA) - Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, Elazığ'da meydana gelen 6,8 büyüklüğündeki depremin ardından bölgede enerji arzında herhangi bir sıkıntı yaşanmaması için çalışmaların yürütüldüğünü bildirdi.

Dönmez, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, depremden etkilenen bölge sakinlerine geçmiş olsun dileğinde bulundu.

Bakan Dönmez paylaşımında, "Bölgedeki elektrik ve gaz arzında herhangi bir sıkıntı yaşanmaması için ekiplerimiz gerekli çalışmalarını sahada yürütüyor." ifadesini kullandı.

Ekonomi Haberleri

259 MİLYONLUK ÜLKENİN ELEKTRİĞİNİ TÜRKİYE DAĞITACAK
"ELEKTRİK DAĞITIMINDA EN AZ 50 MİLYAR DOLARLIK YATIRIM İHTİYACI VAR"
YARGITAY’DAN İŞ SÖZLEŞMELERİ İÇİN ÖNEMLİ KARAR
TEK SAHADA HEDEF 20 MİLYON METREKÜP
NATO'DAN BÜYÜK ÖVGÜ