Bakan Bak'tan, 17. Gymnasiade'de madalya alan sporculara kutlama

ANKARA (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, dünyanın en büyük okul sporları şampiyonası olan Gymnasiade'de madalya kazanan milli sporcuları...

ANKARA (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, dünyanın en büyük okul sporları şampiyonası olan Gymnasiade'de madalya kazanan milli sporcuları tebrik etti.

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre Bakan Bak, kutlama mesajında şunları kaydetti:

"Fas'ın ev sahipliğinde düzenlenen 17. Gymnasiade'de milli sporcularımızın elde ettiği dereceler bizlere büyük bir gurur yaşattı. Bu değerli organizasyonda 5 altın, 6 gümüş ve 16 bronz madalyanın sahibi olan milli sporcularımızı gönülden tebrik ediyorum. Sporcularımızın, bu güzel dereceleri, kariyerleri boyunca sık sık tekrarlamalarını temenni ediyorum. Genç kardeşlerimizin bu önemli başarıları kazanmalarında emeği geçen herkesi kutluyorum."

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler