Bakan Albayrak vatandaşlarla özçekim yaptı

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, Üsküdar'daki toplu açılış töreninde vatandaşların taleplerini dinleyip, özçekim yaptı

İSTANBUL (AA) - Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katıldığı Üsküdar'daki toplu açılış töreninde vatandaşların taleplerini dinleyip, fotoğraf çekildi.

Albayrak, Üsküdar Meydanı'nda düzenlenen törende, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın kürsüde olduğu anlarda vatandaşların çağrısı üzerine protokol alanından ayrıldı.

Bariyerlerin olduğu alana gelerek, vatandaşların kendisine ilettiği notları alan Albayrak, ayrıca telefonlarını ileten vatandaşlarla özçekim yaptı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL