Bahçelievler'de yangın: 2 ölü

Kömür sobasından çıkan yangında iki kişi yaşamını yitirdi

İSTANBUL (AA) - Bahçelievler'de bir evde kömür sobasından çıkan yangında iki kişi yaşamını yitirdi.

Siyavuşpaşa Mahallesi Ali Fuat Paşa Caddesi'nde 3 katlı binanın giriş katında bulunan dairede yangın çıktı.

Çevre sakinlerinin haber vermesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, binadaki diğer dairelere sıçramadan yangını söndürdü. Yangının kömür sobasından çıktığı belirlenirken, evde bir kadın ve bir erkek cesedi bulundu. Kimlikleri henüz tespit edilemeyen cesetler Adli Tıp Kurumuna kaldırıldı.

Yangınla ilgili soruşturmanın sürdüğü, ölenlerin kimliklerinin tespit edilmesine çalışıldığı bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL