Meram Belediyesi Gençlik Meclisi, baharın gelmesiyle birlikte halkın çevre bilincini arttırmak için temizlik kampanyası başlattı. Meram Belediyesi Gençlik Meclisi ve Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından organize edilen programa Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, Belediye Meclis ve gençlik meclisi üyeleri ile daire müdürleri katıldı. Daha temiz bir çevre için başlatılan kampanyada halkın temizliğe duyarlılığını arttırmak istediklerini belirten Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, “Belediye olarak Konevi Mahallesi’nde başlattığımız poşetle çöp toplama sisteminde yüzde 90 civarında başarı sağladık. Diğer yüzde 10’luk kısmın da kısa süre içinde bu sisteme adapte olacağına inanıyorum. Gençlik Meclisi üyelerimiz, bir haftadan beri gece ve gündüz bu mahallemizde gönüllü olarak temizlik denetçiliği yapıyor. Hepsini tebrik ediyorum. Bu kampanya ile halkımızın çevre bilinci ve temizlik konusunda daha duyarlı olacağına inanıyorum” dedi.
Gençlik Meclisi üyeleri, “Temizlik Medeniyettir” ve “Çevre Geleceğimizdir” yazılı tişörtleri giyerek Konevi Mahallesi genelinde halka karanfil ve broşür dağıtarak, poşetli çöp toplama sistemine uyulmasını istedi. iha