Bağışçıya kaymakamdan ödül

YOZGAT (AA) - Boğazlıyan Kaymakamı Davut Sinanoğlu, Türk Silahlı Kuvvetlerini (TSK) Güçlendirme Vakfına bağışta bulunan gurbetçi Osman Zinnurey Ceylan'ı...

YOZGAT (AA) - Boğazlıyan Kaymakamı Davut Sinanoğlu, Türk Silahlı Kuvvetlerini (TSK) Güçlendirme Vakfına bağışta bulunan gurbetçi Osman Zinnurey Ceylan'ı bronz madalya ile ödüllendirdi.

Kaymakam Sinanoğlu, Almanya'da yaşayan gurbetçi vatandaş Ceylan'ın ödülünü Boğazlıyan ilçesinde ikamet eden ağabeyi Turgut Yıldırım'a verdi.

Yıldırım'ı makamında ağırlayan Sinanoğlu, gazetecilere yaptığı açıklamada, TSK'nın ülkenin göz bebeği olduğunu belirterek, "TSK'nın çok eski yıllara dayanan bir geçmişi var. Millet olarak Peygamber ocağı diye de adlandırdığımız Türk Silahlı Kuvvetleri, Türk Milletinin göz bebeğidir. Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfına bağışta bulunan gurbetçi vatandaş, Osman Zinnurey Ceylan'a ve ailesine teşekkür ediyorum." dedi.

Yıldırım da Kaymakam Sinanoğlu'na teşekkür etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL