Bağdat’ta göstericilere müdahale: 1 ölü

BAĞDAT (AA) - Irak’ın başkenti Bağdat’taki hükümet karşıtı gösterilerde güvenlik güçlerinin müdahalesi sonucu 1 kişinin öldüğü bildirildi.Irak...

BAĞDAT (AA) - Irak’ın başkenti Bağdat’taki hükümet karşıtı gösterilerde güvenlik güçlerinin müdahalesi sonucu 1 kişinin öldüğü bildirildi.

Irak İnsan Hakları Komiserliği (bağımsız) Üyesi Ali Beyatlı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, güvenlik güçlerinin başkentteki Tahrir Medyanı'ndan hükümet binalarının bulunduğu Yeşil Bölge'ye yürümek isteyen göstericilere sert bir şekilde müdahale ettiğini belirtti.

Beyatlı, müdahale sonucu 1 kişinin öldüğünü, 50'den fazla kişinin göz yaşartıcı gazdan etkilendiğini söyledi.

Iraklılar işsizlik, yolsuzluk ve kamu hizmeti yetersizliğini protesto etmek amacıyla uzun süredir ülkenin çeşitli bölgelerinde gösteriler düzenliyor.

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU