Badmintonculardan Endonezya'da kamp

ANKARA (AA) - Badminton Federasyonu, 2020 Tokyo Olimpiyatları hazırlık süreci kapsamında milli sporcularını Endonezya'da kampa gönderdi. Tek erkekler kategorisinde...

ANKARA (AA) - Badminton Federasyonu, 2020 Tokyo Olimpiyatları hazırlık süreci kapsamında milli sporcularını Endonezya'da kampa gönderdi.

Tek erkekler kategorisinde kota beklentisi olan 6 sporcu, 21 Mart-15 Nisan'da Bandung kentinde kamp yapacak.

Antrenörlüğünü Murad Sönmez'in yaptığı milli takımda, Emre Lale, Sinan Zorlu, Muhammed Ali Kurt, Murat Şen, Okan Gültekin ve Haktan Doğan yer alıyor.

Endonezya Milli Takım sporcularının da bulunduğu Mutiara Spor Kulübü'nde günde çift antrenman yaparak çalışmalarını sürdürecek milliler, kampın ardından olimpiyat oyunlarına puan veren turnuvalara katılacak.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler