Badminton: Avrupa Takımlar Şampiyonası

Kadın Milli Takımı, çeyrek finalde Danimarka'ya mağlup oldu

ANKARA (AA) - Avrupa Takımlar Badminton Şampiyonası'nda Kadın Milli Takımı, çeyrek finalde Danimarka'ya yenildi.

Fransa'nın Lievin kentinde düzenlenen şampiyonada Kadın Milli Takımı, çeyrek finalde Danimarka ile karşılaştı.

Rakibine 3-0 mağlup olan milliler, organizasyona çeyrek finalde veda etti.

Ay-yıldızlı ekip, grup maçlarında Finlandiya, Çekya ve Slovenya'yı mağlup etmişti.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi