Badminton: Avrupa Takımlar Şampiyonası

- Grup maçlarında Finlandiya, Çekya ve Slovenya'yı mağlup eden Kadın Milli Takımı, çeyrek finale yükseldi

İSTANBUL (AA) - Fransa'da düzenlenen Avrupa Takımlar Badminton Şampiyonası'nda Kadın Milli Takımı, çeyrek finale yükseldi.

Türkiye Badminton Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Lievin kentinde devam eden şampiyonanın üçüncü gününde Kadın Milli Takımı, 6. Grup'ta Finlandiya, Çekya ve Slovenya'yı set vermeden mağlup ederek adını çeyrek finale yazdırdı.

Kadın Milli Takımı, çeyrek finalde Danimarka ile karşı karşıya gelecek.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler