Badminton: Avrupa Takımlar Şampiyonası

Organizasyonun ikinci gününde Kadın Milli Takımı, Slovenya'yı 5-0 yenerken, Erkek Milli Takımı ise Fransa'ya 5-0 kaybetti

ANKARA (AA) - Fransa'da devam eden Avrupa Takımlar Badminton Şampiyonası'nın ikinci gününde Kadın Milli Takımı, Slovenya'yı 5-0 yenerken, Erkek Milli Takımı ise ev sahibi ülkeye 5-0 mağlup oldu.

Türkiye Badminton Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Lievin kentinde gerçekleştirilen ve 2020 Tokyo Olimpiyatları'na puan veren organizasyonda 6. Grup'ta yer alan Kadın Milli Takımı, ikinci karşılaşmasında Slovenya'ya 5-0 üstünlük sağladı.

Gruptaki ilk maçında Finlandiya'yı 5-0 mağlup eden ay-yıldızlı ekip, Çekya ile oynayacağı son müsabakayı da kazanması durumunda çeyrek finale yükselecek.

Şampiyonada Erkek Milli Badminton Takımı ise yer aldığı 3. Grup'taki ikinci mücadelesinde Fransa'ya 5-0 kaybetti. İlk maçında Belçika'ya 4-1 yenilen milliler, bu sonuçla Macaristan ile yapacağı son karşılaşma öncesi gruptan çıkma şansını yitirdi.


Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler