Badminton: Avrupa Gençler Şampiyonası

- Danimarka'ya finalde 3-0 yenilen Türkiye, ikinci oldu


ANKARA (AA) - Avrupa 17 Yaş Gençler Badminton Şampiyonası'nda mücadele eden Türkiye, gümüş madalya kazandı.

Çekya'nın başkenti Prag'da düzenlenen şampiyonada Türkiye, finalde Danimarka ile karşılaştı.

Rakibine 3-0 yenilen ay-yıldızlı ekip, Avrupa ikincisi oldu.

Türkiye'yi, Danimarka karşısında tek erkeklerde Sezgin Kelebek, tek kadınlarda Zehra Erdem, karışık çiftlerde ise Bengisu Erçetin ile Semih Baha Başakın temsil etti.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?