Badminton: Avrupa Gençler Şampiyonası

İngiltere'yi 3-2 yenen Türkiye, yarın finalde Danimarka ile karşılaşacak

İSTANBUL (AA) - Avrupa 17 Yaş Gençler Badminton Şampiyonası'nda mücadele eden Türkiye, finale çıktı.

Türkiye Badminton Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Çekya'nın başkenti Prag'da düzenlenen şampiyonanın yarı final maçında Türkiye ile İngiltere karşı karşıya geldi. Rakibini 3-2 mağlup eden milli takım, adını finale yazdırdı.

Türkiye, şampiyonluk mücadelesinde yarın Danimarka ile karşılaşacak.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?