Badminton: 44. YONEX Uluslararası Şampiyonası

- Macaristan'ın ev sahipliği yaptığı organizasyonda milli sporcu Neslihan Yiğit, altın madalya elde etti


İSTANBUL (AA) - Macaristan'da düzenlenen 44. YONEX Uluslararası Badminton Şampiyonası'nda milli sporcu Neslihan Yiğit, altın madalya kazandı.

Türkiye Badminton Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Macaristan'ın başkenti Budapeşte'de gerçekleştirilen ve 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları için puan veren organizasyonda milli sporcu Neslihan Yiğit, şampiyon oldu.

Milli sporculardan Emre Lale ile Özge Bayrak ise son 32 turunda elendi.

Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor