Badminton: 44. YONEX Macaristan Uluslararası Şampiyonası

Şampiyonada çift kadınlarda Nazlıcan İnci-Bengisu Erçetin bronz madalya kazandı

ANKARA (AA) - Türkiye, 44. Yonex Macaristan Uluslararası Badminton Şampiyonası'nda bir bronz madalya elde etti.

Türkiye Badminton Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Macaristan'ın başkenti Budapeşte'de düzenlenen ve 2020 Tokyo Olimpiyatları'na puan veren organizasyonda, çift kadınlarda Nazlıcan İnci-Bengisu Erçetin ikilisi bronz madalya kazandı.

Yarı finalde İsveçli rakiplerine 2-1 mağlup olan Nazlıcan İnci-Bengisu Erçetin çifti üçüncü oldu.








Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor