Baba ve oğul sobadan zehirlendi

Yine sobafaciası... Konya'da sobadan sızan gazdan zehirlenen baba ve oğul öldü.

Konya'da birlikte yaşayan baba ve oğul, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü.

Olay, merkez Karatay İlçesi, Sırçalı Mescid Mahallesi, Şehit Fahri Sokak, Şahin Apartmanı Kat 4, No.8'de meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, eşi öldükten sonra oğlu Yaşar Adıbelli (47) ile birlikte yaşayan Kasım Adıbelli'den (86), üç gündür haber alamayan karşı komşusu Özcan Cavlazoğlu, evden gelen su sesinin bu süre içinde kesilmemesi üzerine durumu polise bildirdi.

 

Olay yerine gelen polis ekipleri, çilingir yardımıyla girdiği evde Kasım ve oğlu Yaşar Adıbelli'nin cesediyle karşılaştı. Polisler tarafından yapılan inceleme sonrasında, baba ve oğlunun sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirtildi. Toprak Mahsülleri'nden emekli olduğu öğrenilen Kasım Adıbelli ve oğlu Yaşar Adıbelli'nin cesedi, savcının incelemelerinin ardından otopsi yapılmak üzere Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı.

 iha

 

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?