Aziz Yıldırım'dan, Bakırköy Adliyesi'ne ziyaret

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Yıldırım, Bakırköy Cumhuriyet Başsavcısı Hatipoğlu ile bazı savcı ve hakimleri ziyaret etti

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Bakırköy Adliyesi'ni ziyaret etti.

Yıldırım, ziyaretinde Cumhuriyet Başsavcısı Selami Hatipoğlu ile bazı savcı ve hakimlerle görüştü. Yıldırım, yaklaşık 3,5 saat süren görüşmelerinin ardından adliyeden ayrıldı.

Yıldırım, ziyaretiyle ilgili açıklama yapmadı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL