Aynı günde ikinci kez çıkan yangında kül oldu

Konya'da eski bir ev, aynı günde ikinci kez çıkan yangında kullanılamaz hale geldi

Konya'da eski bir ev, aynı gün ikinci kez çıkan yangında kül oldu.

Merkez Meram ilçesi Şükran Mahallesi İbnibibi Sokakta bulunan eski bir evde, henüz belirlenemeyen sebeple yangın çıktı. 

Kısa sürede büyüyen alevler, evin tamamını sardı. Çevredekilerin ihbarıyla olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını yaklaşık yarım saat süren çalışma sonrasında güçlükle kontrol altına alarak, söndürdü.

Suriye uyruklu kişilerin kaldığı evde, gün içinde çıkan küçük çaplı yangının da büyümeden söndürüldüğü öğrenildi. 

İkinci yangın sırasında boş olan ve tamamen kullanılamaz hale gelen evdeki, yangının çıkış sebebinin belirlenmesine yönelik çalışmalar devam ediyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu