Aykut Kocaman, Konyaspor'da ilk antrenmanına çıktı

Atiker Konyaspor, 23 Kasım Cuma günü deplasmanda Galatasaray ile oynayacağı 13. hafta maçının hazırlıkları kapsamında yeni teknik direktörü Aykut Kocaman yönetiminde ilk çalışmasını yaptı.

Atiker Konyaspor, 23 Kasım Cuma günü deplasmanda Galatasaray ile oynayacağı 13. hafta maçının hazırlıkları kapsamında yeni teknik direktörü Aykut Kocaman yönetiminde ilk çalışmasını yaptı.

Kayacık Tesisleri'ndeki antrenman salonda yapılan core ve kuvvet çalışması ile başladı. Tedavilerine devam edilen Paolo Hurtado ile Selim Ay'ın yanı sıra ülke milli takımlarında bulunan Serkan Kırıntılı, Deni Milosevic, Nejc Skubic ve Abdou Razack Traore'in katılmadığı antrenmanda oyuncular daha sonra sahada çabukluk ve koordinasyon çalışmasının ardından tempolu koşu ve pas çalışması yaptı. İkinci Başkan Selçuk Aksoy ve As Başkanlardan Osman Koçak'ın da takip ettiği antrenman çift kale maç ile sona erdi.

Aykut Kocaman, Konyaspor'da ilk antrenmanına çıktı

Aykut Kocaman, Konyaspor'da ilk antrenmanına çıktı

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ