Aydoğan Deveci güven tazeledi

Konya Eczane Teknisyenleri Derneği 1. Olağan Genel Kurulu, dernek binasında yapıldı.

Konya Eczane Teknisyenleri Derneği 1. Olağan Genel Kurulu, dernek binasında yapıldı. Dernek yönetiminin teşekkülü amacıyla yapılan seçimlerde; Derneğimizin Kurucu Başkanı Aydoğan Deveci genel kurulun tamamının oyunu alarak yeniden dernek başkanlığına seçildi.


Seçim sonrası yaptığı teşekkür konuşmasında sivil toplum örgütlerinin önemine değinen Deveci, “Hayatında eczaneye sadece müşteri olarak girmiş fakat lise mezunu olduğu için birkaç aylık seminerle eczane teknisyeni yapılmaya çalışılan gençlerin, gerek mesleki yeterlilikleri gerekse bilgi birikimleri bu işi yürütmelerine engeldir. Bizim mesleğimiz Ahilik geleneğiyle eczacıdan kalfaya, kalfadan çırağa öğretilegelmiştir. Sadece farmakoloji değil, esnaflık, empatik insan ilişkileri ve ticaret bilgisi de bu süreçte personele kazandırılmaktadır” açıklamasını yaptı. Konyahaber42.com


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?