Aydın’ın Sultanları ’play-off’ mücadelesi için avantaj elde etti

Aydın Büyükşehir Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, Sultanlar Ligi'nde Çukurova Belediyesi Adana Demirspor'u 3-2 mağlup etti.

Aydın Büyükşehir Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, Sultanlar Ligi'nde Çukurova Belediyesi Adana Demirspor'u 3-2 mağlup etti. Aydın'ın Sultanları, başarılı sonuçlar almaya devam ediyor.

Aydın Büyükşehir Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, Sultanlar Ligi'nde aynı puanda olduğu rakibi Çukurova Belediyesi Adana Demirspor'u yenerek "play-off" mücadelesine girmek için avantaj elde etti. Aydın Mimar Sinan Spor Salonu'nda oynanan maçta ilk seti 21-25 kaybeden Aydın'ın Sultanları, ikinci seti 25-19 önde kapadı. Karşılıklı sayılarla uzayan üçüncü seti 27-29 geride kapatan Aydın'ın Sultanları dördüncü seti de 25-15 önde kapamayı bildi. Sultanlar, son seti 15-5 alarak maçı 3-2 önde bitirdi. Karşılaşma sonrasında Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, takımı tebrik etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü