Aydın’ın güçlü bilekleri belli oldu

Gençlik ve Spor Bakanlığı bünyesinde devam eden Okul Sporları Yıldız Kız-Erkek Bilek Güreşi müsabakaları 2 gün süren kıyasıya mücadelenin ardından...

Gençlik ve Spor Bakanlığı bünyesinde devam eden Okul Sporları Yıldız Kız-Erkek Bilek Güreşi müsabakaları 2 gün süren kıyasıya mücadelenin ardından sona erdi.

Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne bağlı SKS Spor Salonu'nda büyük heyecan ve yoğunlukla başlayan turnuvada 32 farklı branşta kızlarda 86, erkeklerde 81 olmak üzere toplamda 167 sporcu önce sol kol sonra da sağ kol mücadelesi verdi. Güçlü bileklerin maçları, kazananların belirlenip madalyalarının verilmesinin ardından son buldu.

Gençlik ve Spor İl Müdürü Cenap Fillikçioğlu Yıldız Kız-Erkek müsabakalarında yarışan sporcuları tebrik ederek, Nisan ayında yapılacak olan grup müsabakalarına katılacak olan sporculara başarı dileklerini iletti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?