Aydın'dan Duvarcı'ya veda ziyareti

Aydın, Konya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (KONESOB) Başkanı Bekir Duvarcı'ya veda ziyaretinde bulundu.

Vali Osman Aydın, KONESOB Başkanı Bekir Duvarcı ve oda başkanlarını ziyaret ederek vedalaştı. İki yıllık çalışma döneminde önemli hizmetlere imza attıklarını belirten Vali Osman Aydın, "Sizleri tanımaktan sizlerle çalışmaktan gerçekten mutlu oldum. Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği ile uyumlu bir çalışma sergiledik. Sizlere bundan sonraki çalışmalarınızda başarılar diliyorum" dedi.

KONESOB Başkanı Bekir Duvarcı ise, "Sayın Valim sizinle çalışmaktan bizler de onur duyduk. Görev yaptığınız sürece uyumlu bir şekilde çalıştık. Hizmetlerinizden ve desteklerinizden dolayı teşekkür ederiz. Yeni görev yerinizde size başarılar diliyoruz" dedi. Ziyaretin sonunda Başkan Bekir Duvarcı, Vali Osman Aydın'a el dokuma halı hediye etti. Vali Osman Aydın, ziyaret sonrasında Başkan Bekir Duvarcı ve oda başkanlarıyla hatıra fotoğrafı çektirdi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?